hgp-logo
Engedje meg, hogy ajánljunk Önnek egy jó programot...
ugyfelkapu
ügyfélkapu

Üzleti filozófiánk egyik alapvető eleme, hogy felhasználóinknak teljes körű szolgáltatást nyújtsunk az igények felmérésétől, a rendszer telepítésén és az oktatáson keresztül, a folyamatos 24 órás rendszerfelügyeletig. Ennek a filozófiának a jegyében ajánljuk figyelmébe a legújabb fejlesztésű éttermi szoftverünket, valamint szállodai rendszerünket, melyben megbízható partnerre talál, legyen szó étterem, cukrászda, kávézó, büfé, szórakozóhely, panzió, szálloda vagy más vendéglátóhely üzemeltetéséről.

ettermek
szallodak
hardver
szolgaltatasaink

A RestInfo éttermi rendszer egy minden igényt kielégítő szoftver, hardver és szolgáltatás együttes, melynek segítségével nem csupán időt, de a pontos ellenőrzésnek, valamint az erőforrások hatékonyabb kihasználásának köszönhetően pénzt is megtakaríthat. Az éttermi rendszer segítségével nyomon követheti a rendeléseket, a nyersanyagbeszerzést, megtervezheti a menüt, kezelheti a törzsvendégek mágneskártyáját, vagy akár a futárokat is elszámoltathatja.
TOVÁBBI JELLEMZŐK
Grafikus felület • Érintőképernyős rendelés felvétel • Asztaltérkép • Rendezvények és házhozszállítás kezelése • Mágneskártya, chipkártya kezelés • Elektronikus pénztárca • Tetszőleges számú nyomtató • Távnyomtató kezelés • Illesztés idegen rendszerekkel: hotel, könyvelés, integrált vállalatirányítás • On-line központi adatszolgáltatás • MobilPincérTerminál (on-line rendelésfelvétel, számlázás az asztalnál)

prev screenshot screenshot next

VÁLASZTHATÓ MODULOK
Értékesítés
Legyen szó több értékesítőhely megkülönböztetéséről, asztalbontásról, idegen valutában történő fizetésről, hitelszámlák nyomon követéséről vagy kedvezmények automatikus kezeléséről, a RestInfo éttermi ügyviteli rendszer az összes esetben segítségére lesz, hogy a vendéglátóhely működése a nap minden percében átlátható maradhasson, nem csupán Ön és kollégái, de a vendégek számára is.
TOVÁBBI JELLEMZŐK
Grafikus felület • Értékesítőhelyek létrehozása tetszőleges számban • Felszolgálók kezelése tetszőleges számban, bejelentkezés egyedileg vagy csoportosan, felszolgálók azonosítása kód-jelszó vagy mágneskártya, chipkártya alapján, jogosultság figyelés • Cikkenként tetszőleges különböző ár, az árváltozás előre dátumozva megadható • Cikk keresés kód, keresőkód, főcsoport vagy név alapján • Partnertörzs: megrendelők, törzsvendégek előre beállítható engedménnyel, elektronikus azonosításSzámlanyitás, asztalonként több számla is, pultos eladás, önkiszolgálós eladásSzámla kiegyenlítés tetszőleges fizetési módban, egy számlán vegyesen is, árfolyam kezelés • Speciális árkategóriák: házvendége, gratis, reklám, vendég kártya, személyzet, automatikus árképzéssel • Számlabontás, számlatranszfer, asztal összevonás egy számlára • Hitelszámla, előleg kezelésEngedmény, felár gyűjtőnként vagy végösszegre, százalékban, összegben, Engedmények automatikus kezelése: partner, időszak, értékesítőhely szerintSzámla archiválás akár több évre visszamenőlegesen, másolatok készítése • Számla fejléc tervezés • Forgalmi jelentések tetszőleges időszakra cikkenként, főcsoportonként, asztalonként, felszolgálónként, brigádonként, értékesítőhelyenként, fizetési módonként, partnerenként • Statisztikák exportálása excel-be • Marketing statisztika • Adóügyi memória • On-line könyvelési feladás • Megrendelések nyilvántartása • Automatikus szervizdíj számlázás • Házhozszállítás kezelése • Szállítási körzet ellenőrzés cím alapján • Rendelések követése: felvétel, kiszállítás, elszámolás • Előrendelések figyelése • Futár elszámoltatás: bevétel, jutalék • Futárok követése: indulás, érkezés, figyelmeztetés • Futár jutalék automatikus kezelése: összeg, %, vegyes • Számlázási, szállítási cím megkülönböztetése • Kiszállítási díj automatikus kezelése körzettől függően

prev screenshot screenshot screenshot screenshot screenshot screenshot screenshot screenshot screenshot screenshot screenshot next

Áruforgalom
A RestInfo éttermi szoftver használatával az adminisztratív teendőkre fordított idő a töredékére csökken. Éttermi rendszerünk segítségével bármely pillanatban pontos képet kaphat raktárkészletéről, figyelemmel követheti a külső- és belső készletmozgásokat, vagy egy kattintással áttekintheti alkalmazott árréseit. Az Excel táblák és spirálfüzetek böngészésével töltött időt mostantól teljes egészében az operatív vezetésnek vagy vendégeinek szentelheti.
TOVÁBBI JELLEMZŐK
Automatikus raktár mentesítés • Súlyozott átlagár kezelés • KészletfigyelésTöbb lépcsős kalkuláció • Árkalkuláció tervezett anyaghányad alapján • Külső és belső készletmozgások • Leltár, napi standKöltség analízis: ELÁBÉ számítás, árrés számítás, anyag felhasználásAnyaghányad-nyilvántartás az előírások szerint • Készletnyilvántartás az előírások szerint

prev screenshot screenshot screenshot screenshot screenshot screenshot screenshot next

Mobil RestInfo
A hardverek folyamatos fejlődésével, a mobil készülékek egyre csökkenő méretével és növekvő tudásával ma már az sem okoz gondot, hogy a RestInfo éttermi rendszer részét képező hordozható eszközök használatával a rendelést közvetlenül az asztalnál vegyük fel, vagy esetleg egy vonalkód leolvasására is alkalmas PDA-val a kezünkben végezzünk a leltárral pár szempillantás alatt. Az emelt kapacitású akkumulátor, valamint az ütésálló ház garantálja, hogy mobil pincértermináljaink soha ne hagyják cserben.
TOVÁBBI JELLEMZŐK
Bejelentkezés, felhasználók azonosítása jelszó alapján • Jogosultságfigyelés • Cikk keresés • Számlanyitás, asztalonként több számla is • Pultos eladás • Önkiszolgáló eladás • Blokkok bontása a rendelési sorrend szerint is • Távnyomtató • Rendelés sztornó • Számlabontás • Számlatranszfer • Asztalösszevonás egy számlára

Banketing
Az éttermi szoftvercsaládunkhoz kapcsolódó banketing modul lehetővé teszi rendezvények vagy egyéb tetszőleges szolgáltatások előjegyzését. Az automatikus eszközvezérlésen és számlázáson kívül kihasználtsági statisztikákkal és grafikus teremberendezéssel igyekszik az üzletvezető segítségére lenni.
TOVÁBBI JELLEMZŐK
Tetszőleges szolgáltatások előjegyzése (különterem, billiárd, squash, bowling, tenisz…) • Előjegyzés státusz, rendezvény visszaigazolásPartnertörzs, szolgáltatástörzs, erőforrások nyilvántartása • Check-In automatikus eszköz vezérléssel (világítás, ajtó vezérlés) • Check-Out, automatikus számlázás • Számla összevonás éttermi fogyasztással • Kihasználtsági statisztika • Grafikus terem berendezés

prev screenshot screenshot screenshot screenshot next

Standsegéd
A RestInfo StandSegéd segítségével elfelejtheti a hosszadalmas, körülményes standolást. Nincs többé méricskélés, sem töltögetés, még az üveg kupakját sem kell lecsavarnia. A digitális mérleg és a vonalkód leolvasó segítségével a rendszer egy pillanat alatt megállapítja, hogy az üvegben mennyi alkohol található, majd rögzíti és összegzi az adatokat, hogy aztán egyetlen gombnyomással szolgáltassa a nyilvántartás kitöltéséhez szükséges információt.
TOVÁBBI JELLEMZŐK
Nincs minőségromlás, sem cseppveszteség • Egyszerű, gyors, megbízható és költséghatékony módszer a standolási folyamat elvégzésére • Automatikus standolás digitális mérleg és vonalkód leolvasó használatával • A munkafolyamat hossza töredéke a manuális standolásénak


GuestInfo szállodai rendszerünk egy több modulból felépülő, szállodákra és panziókra optimalizált szolgáltatás együttes, mely teljeskörű és rugalmas informatikai megoldást kínál, legyen szó egy kis panzió vagy egy több száz szobás szálloda üzemeltetéséről.
TOVÁBBI JELLEMZŐK
Egyéni és csoportos foglalások • Vendég törzsadatok • Kiemelt időszakok definiálása • Visszaigazoló levelek nyomtatása • Üzenetek kezelése • Számlakészítés (előírásoknak megfelelő sorszámozott készpénzes és hitelszámla különféle nyelveken, választható számlaformátummal) • Pénzváltás és árfolyamkezelés • Ház állapota, housekeeping funkciók (ágyneműcsere ritmusa, javításra váró feladatok bejegyzése) • Jelentések és grafikus kimutatások • Összeköttetés az éttermi rendszerrel

VÁLASZTHATÓ MODULOK
Front office
A Front Office modul segítségével pillanatok alatt felvihetők a foglalások, a vendégek törzsadatai és egyéb információk. A rendszer segítséget nyújt visszaigazoló levelek nyomtatásában, csoportos szobafoglalás kezelésében, housekeeping feladatok összehangolásában, forgalmi adatok elemzésében és természetesen a számlázásban is.
TOVÁBBI JELLEMZŐK
Szobakijelölés: szobák hozzárendelése meghatározott dátumhoz, bejelentkezés előtt • Csoportos szobafoglalás • Kiemelt időszakok definiálása • Visszaigazoló levelek küldése vagy nyomtatása • Várólistás foglalások kezelése • Érkező vendégek foglalásának kezelése • Bejelentkezett vendégek kikeresése • Betekintés a foglalási archívumba • Folyószámla opció: számlanyitás szoba nélküli vendégnek • Üzenetek kezelése • Számlakészítés: előírásnak megfelelő sorszámozott számla különféle nyelveken, választható számlaformátummal • Terhelési funkció: terhelés egyszerre több vendég számlájára, automatikusan vagy manuálisan • Számlaarchiválás, számlamásolatok készítése • Csomagterhelés: egyszeri összeg egyidejű terhelése töb szobára (egy csoport több szobájára vagy egy utazási irodához tartozó szobákra) • Kintlévőség kezelés: hitelek és hitelkártya tranzakciók kontrollálása • Pénzváltás funkció • Árfolyamkezelés • Ház állapota: housekeeping funkciók kezelése • Szobák állapota: ágyneműcsere ritmusa és karbantartási feladatok kezelése • Kivont szobák kezelése: Out of service vagy Out of order • Az év bizonyos napjain túltöltés lehetséges • Szobaarchívum: az adott szobában ki lakott, mikor érkezett és távozott • 30 napos előrejelzés vizuális megjelenítéssel, diagram formában, szobatípusonkénti bontásban • Összeköttetés az éttermi rendeszerrel • Forgalmi jelentések készítése

Banketing
A GuestInfo szoftvercsaládhoz kapcsolódó banketing modul lehetővé teszi rendezvények vagy egyéb tetszőleges szolgáltatások előjegyzését. Az automatikus eszközvezérlésen és számlázáson kívül kihasználtsági statisztikákkal és grafikus teremberendezéssel igyekszik az üzletvezető segítségére lenni.
TOVÁBBI JELLEMZŐK
Tetszőleges szolgáltatások előjegyzése: különterem, billiárd, squah, bowling... • Előjegyzés státusz, rendezvény visszaigazolás • Partnertörzs, szolgáltatástörzs, erőforrások nyilvántartása • Chek-in automatikus eszkövezésrléssel: teremvilágítás, ajtóvezérlés... • Check-out, automatikus számlázás • Számlaösszevonás éttermi fogyasztással • Kihasználtsági statisztika • Grafikus teremberendezés


Elsődleges célunk, hogy Ügyfeleink részére az éttermi és szállodai rendszereinkhez kapcsolódóan teljes körű szolgáltatást nyújtsunk, függetlenül attól, hogy RestInfo éttermi rendszerünket vagy GuestInfo szállodai termékcsaládunkat választja. Legyen szó tanácsadásról, hálózatépítésről, a hardver eszközök karbantartásáról vagy egyedi szoftverfejlesztésről, hozzánk bizalommal fordulhat. Rendszerfelügyeleti szerződéstől függően akár egy órán belül rendelkezésére állunk, hogy támogassuk munkájában.

Szervíz és Támogatás
Konzultáció • Installálás • Rendszerintegráció • Hálózat és kommunikáció • Szoftvertámogatás • Helpdesk • Hardverkarbantartás • Helyszíni javítás • Távfelügyelet • 24 órás ügyelet • Rendelkezésre állás akár egy órán belül • Projektmanagement • Tréning

Egyedi szoftverfejlesztés
Tudjuk, hogy nincs két egyforma vállalkozás, ezért az ügyvitel sajátosságok is minden esetben eltérő kihívások elé állítják rendszereinket. Mivel elsődleges célunk, hogy minden Ügyfelünk maximálisan elégedett legyen az általunk kínált informatikai megoldásokkal, ezért szoftvereinket rugalmasan alakítjuk, hogy teljes mértékben megfeleljenek Megrendelőink egyéni igényeinek.

Nem csak szoftvereink, de a kapcsolódó hardver esetében is elsődleges szempont, hogy a felhasználó igényeit teljes mértékben szem előtt tartó és megbízható eszközöket kínáljuk Ügyfeleinknek. Ennek megfelelően alakítjuk forgalmazott termékeink körét, így Partnereink biztosak lehetnek benne, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú, elsőosztályú minőséget képviselő termékek segítik őket munkájuk során.

hardver1
DELL POWEREDGE
SZERVER
DELL POWEREDGE
SZERVER
hardver2
DELL OPTIPLEX
MUNKAÁLLOMÁS
DELL OPTIPLEX
MUNKAÁLLOMÁS
hardver3
ELO 15E1
POS TERMINÁL
ELO 15E1
POS TERMINÁL
hardver4
ELO 15B3
POS TERMINÁL
ELO 15B3
POS TERMINÁL
DELL POWEREDGE T110 SZERVER
A kompakt és csendes Dell PowerEdge T110 kiszolgáló a kisvállalati környezet igényeit tartja szem előtt. Fontos adatai akár négy merevlemezen is tárolhatók, a biztonság költséghatékony konfigurációkkal növelhető, a rendszer egyszerű figyelését pedig alapvető rendszerfelügyelet segíti. Mindezeknek köszönhetően a T110 ideális kiszolgáló minden olyan vállalkozás számára, amely növelni szeretné a produktivitást és az együttműködés mértékét.

Intel Xeon 3.1GHz processzor
4 GB DDR3 1333 MHz RAM
2x500 GB HDD
DELL OPTIPLEX MUNKAÁLLOMÁS
A masszív, a munkakörnyezetbe jól beleillő Dell OptiPlex asztali gépek megbízhatóak és elegánsak, képesek a legkeményebb feladatok leküzdésére. A strapabíró, könnyen szervizelhető Dell OptiPlex asztali gépekkel hosszú távú megbízhatóságra támaszkodhat.

2 magos Intel Core i3 3,3 GHz processzor
2 GB DDR3 1333 MHz RAM
500 GB HDD
ELO 15E1 POS TERMINÁL
Az ELO 15E1 érintőképernyős számítógép egy elegáns külsejű értékesítőhelyi terminál, melyet kifejezetten olyan vendéglátóhelyek részére fejlesztettek ki, ahol fontos, hogy a készülék vékony, stílusos kinézete illeszkedjen a helyiség dekorációjához. A kompakt számítógép olyan helytakarékos megoldást kínál, mely a hagyományos számítógépek összes funkcióját magában hordozza, hasonló áron és teljesítménnyel. Elhelyezhető pulton, pénztárfiókon, falra rögzítve vagy akár rúdhoz erősítve, az igényektől függően.

15” LCD Érintőképernyő (16:9 képarány)
Atom 1,6 GHz processzor, E8400, 3.0 GHz, 6 MB L2 Cache, 1333 MHz System Bus 1 GB RAM
160 GB HDD
Integrált kártyaolvasó
ELO 15B3 POS TERMINÁL
Minden-az-egyben érintőképernyős számítógép kompakt dizájnnal, hatalmas kapacitással és rengeteg opcionális kiegészítővel, mint például a vevőkijelző vagy a cseppálló szigetelés. Az ELO 15B3 egy sokoldalú és erős terminál, melynek tervezése során kiemelt fókusz kapott, hogy az eszköz az üzembe helyezést követően is gyorsan és egyszerűen bővíthető legyen, így hosszútávon is megfeleljen az aktuális igényeknek.

15” LCD Érintőképernyő
Intel Core 2 Duo processzor, E8400, 3.0 GHz, 6 MB L2 Cache, 1333 MHz System Bus
2 GB RAM
160 GB HDD
Integrált kártyaolvasó
hardver5
ELO 15D
POS TERMINÁL
ELO 15D
POS TERMINÁL
hardver6
ELO 0700L
KIJELZŐ
ELO 0700L
KIJELZŐ
hardver7
ELO 1509L
ÉRINTŐKÉPERNYŐS
MONITOR
ELO 1509L
ÉRINTŐKÉPERNYŐS
MONITOR
hardver8
THERMO NYOMTATÓ
ADÓÜGYI MEMÓRIÁVAL
THERMO NYOMTATÓ
ADÓÜGYI MEMÓRIÁVAL
ELO 15D POS TERMINÁL
Az ELO 15D stílust, rugalmasságot és funkcionalitást visz a mindennapi üzletvitelbe. Az olyan opcionális kiegészítőknek köszönhetően, mint például a vevőkijelző vagy a cseppálló szigetelés, a 15D széria egy sokoldalú, megbízható és nagy teljesítményű munkatárs. Az érintőképernyős eszköz könnyen bővíthető, egyszerűen integrálható, multi funkciós megoldást kínál.

15” LCD Érintőképernyő
Intel Core 2 Duo processzor, E8400, 3.0 GHz, 6 MB L2 Cache, 1333 MHz System Bus
2 GB RAM
160 GB HDD
Integrált kártyaolvasó
ELO 0700L KIJELZŐ
A 0700L érintőképernyő egyaránt használható sokoldalú vevőkijelzőként vagy elsődleges monitorként olyan alkalmazások esetében, melyek nem igényelnek nagy képernyőt. A 7 colos képernyő egyszerűen installálható, mivel egyetlen USB kábel biztosítja az áramellátást, a képet és az érintőjelet. A kijelző elérhető hagyományos, érintésérzékelő nélküli kivitelben is.

ELO 1509L ÉRINTŐKÉPERNYŐS MONITOR
Az ELO 1509L 15 colos képátlójú érintőképernyős monitor egy letisztult dizájnú, széles képernyős kijelző, mely a költséghatékonyságot és a lehető legjobb ár-érték arány elérését szem előtt tartva készült. A széles képernyőnek köszönhetően a monitor helytakarékos, mégis lehetőséget biztosít arra, hogy a futtatott alkalmazás kihasználja rendelkezésre álló extra helyet a képernyőn.
WINCOR-NIXDORF THERMO NYOMTATÓ ADÓÜGYI MEMÓRIÁVAL
A Wincor-Nixdorf által gyártott, beépített Adóügyi Ellenőrző Egységgel (AEE) rendelkező thermo nyomtató és a RestInfo vendéglátóipari szoftver együttese alkotja a NAV által engedélyezett (A092-es engedély) online pénztárgépet. A nyomtató számára a RestInfo vendéglátóipari szoftver automatikusan továbbítja az adatokat, így Ügyfeleink részére olyan megoldást kínálunk, mellyel időt és energiát takarítanak meg, mindemellett pedig a hatályos törvényi előírásoknak is megfelelnek.
hardver9
XPLORE MOBIL
TERMINÁL
XPLORE MOBIL
TERMINÁL
hardver10
TOSHIBA TABLET
TERMINÁL
TOSHIBA TABLET
TERMINÁL
hardver11
ELEKTRONIKUS
ASZTALI MÉRLEG
ELEKTRONIKUS
ASZTALI MÉRLEG
hardver12
VONALKÓD
LEOLVASÓ
VONALKÓD
LEOLVASÓ
XPLORE DT-350 MOBIL PINCÉRTERMINÁL
A mobil készülékek egyre csökkenő méretével és növekvő tudásával ma már az sem okoz gondot, hogy a RestInfo éttermi rendszer részét képező hordozható eszközök használatával a rendelést közvetlenül az asztalnál vegyük fel és a számlázást is itt bonyolítsuk. Az Xplore DT-350 érintőképernyős mobilkészülék emelt kapacitású akkumulátorával, valamint ütésálló házával garantálja, hogy mobil pincértermináljaink soha ne hagyják cserben.

3,5" kijelző
1,2 méterről ütésálló
Dupla kapacitású akkumulátor
16 órás üzemidő
TOSHIBA WT8 TABLET PINCÉRTERMINÁL
A mobil készülékek egyre csökkenő méretével és növekvő tudásával ma már az sem okoz gondot, hogy a RestInfo éttermi rendszer részét képező hordozható eszközök használatával a rendelést közvetlenül az asztalnál vegyük fel és a számlázást is itt bonyolítsuk. A Toshiba készüléke a kisebb méretű mobil pincérterminálokhoz képest nagyobb teljesítménnyel rendelkezik, a 8 colos kijelzőnek köszönhetően pedig számos extra funkció egyidejű megjelenítésére képes.

8" kijelző
2 GB RAM
32 GB SSD
8 órás üzemidő
ELEKTRONIKUS ASZTALI MÉRLEG
A digitális mérleg integrálásával a RestInfo éttermi rendszer automatikusan megállapítja a kiadott étel súlyát és ez alapján végzi el az adatok rögzítését, a számlázást és a raktármentesítést. Egy a vonalkód leolvasó hozzáadásával a standolási folyamat is lényeges leegyszerűsödik. A rendszer egy pillanat alatt megállapítja, hogy az üvegben mennyi alkohol található, majd rögzíti és összegzi az adatokat, hogy aztán egyetlen gombnyomással szolgáltassa a nyilvántartás kitöltéséhez szükséges információt. Elfelejtheti a hosszadalmas, körülményes standolást, nincs többé méricskélés, sem töltögetés, még az üveg kupakját sem kell lecsavarnia.
VEZETÉK NÉLKÜLI VONALKÓD LEOLVASÓ
A vonalkód leolvasó az értékesítésben, a leltározásban és a standolás során egyaránt segítségére lehet. Egy vonalkód leolvasóval és egy mobil terminállal a kezünkben pár szempillantás alatt végezhetünk az egyébként körülményes leltározással. Egy elektronikus mérleg hozzáadásával a standolási folyamat is lényeges leegyszerűsödik. A rendszer egy pillanat alatt megállapítja, hogy az üvegben mennyi alkohol található, majd rögzíti és összegzi az adatokat, hogy aztán egyetlen gombnyomással szolgáltassa a nyilvántartás kitöltéséhez szükséges információt. Elfelejtheti a hosszadalmas, körülményes standolást, nincs többé méricskélés, sem töltögetés, még az üveg kupakját sem kell lecsavarnia.
Pontos elszámolás
Bármely pillanatban pontos képet kaphat forgalmáról, raktárkészletéről, valamint még a stornózott és javított számlák részleteiről is. A stand és leltár funkciók segítségével ellenőrizheti, hogy nem folyik-e el a pénze.

Biztonság
A program megbízható működése mellet fontos, hogy adatai ne kerüljenek illetéktelen kezekbe. A dolgozói jogosultságok kezelésével Ön dönti el, hogy munkatársai milyen információkhoz férhessenek hozzá, és milyen műveleteket hajthassanak végre.

Gyorsaság
A RestInfo rendszer segítségével nem csupán a kimutatások készülnek el pillanatok alatt, de az egyszerűen kezelhető érintőképernyős munkaállomásoknak köszönhetően a vendégek kiszolgálása is jelentősen felgyorsul. Mindezek mellett a standolás, a leltározás, a nyersanyagrendelés és az összes többi adminisztratív feladat is jelentősen leegyszerűsödik.

Rugalmasság
Vegyes fizetés, automatikus engedmények kezelése (pl. happy hour), értékesítőhelyenként eltérő árak, testre szabható érintőképernyő kiosztás. Csak példák a számos funkció közül, melyekkel megkönnyítheti munkáját.

Gazdaságosság
Kedvező fizetési konstrukcióink segítségével akár már naponta egy üdítő áráért is hozzájuthat ügyviteli rendszerünkhöz. Az átláthatóbb, ellenőrzött működtetéssel jelentős összeget takaríthat meg nap mint nap.

Különleges kiszolgálás
Mágneskártyák segítségével felszolgálói mellett törzsvendégeit is azonosíthatja, kedvezményeket rendelhet hozzájuk, vagy kezelheti hitelszámlájukat.

Kényelem
Internet eléréssel akár a Balaton partján ülve is bármikor ellenőrizheti pillanatnyi forgalmát, vagy hozzáférhet a rendszer bármely funkciójához, legyen az árváltoztatás, vagy a receptúrák kezelése.
penz
penz