hgp-logo
Engedje meg, hogy ajánljunk Önnek egy jó programot...
ugyfelkapu
ügyfélkapu
Francia bloggerek írnak a magyar gasztronómiáról
2016.02.29
A Gasztroélmények Évében külföldön is nagyobb hangsúlyt fektet a magyar gasztronómiai kínálat bemutatására a Magyar Turizmus Zrt.
A társaság párizsi képviselete ezúttal népszerű francia bloggerek számára szervezett tanulmányutat a Transavia légitársasággal együttműködésben február végén.

A programok Magyarország trendi arcának bemutatását célozták a fiatal célcsoport számára, a Magyar Turizmus Zrt. azt szeretné elérni, hogy egyre több fiatal kapjon kedvet hazánk megismeréséhez világszerte. Az új fogyasztói rétegek megszólításához azonban új módszerek, kommunikációs csatornák és tartalmak szükségesek.

A legújabb utazási trendekhez alkalmazkodva és a fiatal célcsoport jelentőségére gondolva ezért négy fiatal, aktív és népszerű francia blogger ismerkedhetett meg Magyarország trendi arcával, különös hangsúlyt helyezve a megújuló gasztronómiai kínálatra és a design termékekre. A február 26. és 28. között zajlott tanulmányútra Packi Barbara a Magyar Turizmus Zrt. franciaországi képviselője és Anne-Gaëlle LE MINIER a Transavia kommunikációs vezetője is elkísérte az utazási és életmód bloggereket. A két lány – Angéline de Carnet Prune és Margot de Youmakefashion – különösen aktív és népszerű, igazi sztárok a francia fiatalok körében, írásaikat közel 150 ezren követik. A két fiú blogger – Nicolas de Lepetitfrancais és Alexandre de Menaredelicious – igényes cikkei pedig elsősorban a férfi olvasók körében válnak egyre kedveltebbé. Magyarországi tartózkodásuk valamennyi élményét posztolták, amit egyenként 3-6 ezres lájkolással díjaztak a követők a snapchat, instagram, twitter oldalakon.

A gasztronómiai kóstolók különösen nagy sikert arattak mind a hagyományosabb, mind pedig a bisztró jellegű vendéglátóhelyeken. A tradicionális és prémiumkategóriás éttermek közül a Gerbeaud Ház és az Onyx vendégszeretetét élvezhették, az újdonságok közül pedig a Séf utcája és a Buja Disznók által kínált pazar lakomába kóstolhattak bele, igazi budapesti piaci hangulatban. A bloggerek szerint a Café Pierrot a Zsidai birodalom egyik gyöngyszemébe engedett betekintést, a Szent Andrea borház színvonala pedig vetekszik a jobb francia vendéglátóhelyekével. Természetesen a romkocsmák világát is megismerhették, sütöttek rétest a Rétesházban, szabaduló játékban tették próbára magukat és a Széchenyi fürdő szolgáltatásait is kipróbálhatták. A zsidó negyedben tett design túra mellett népszerű programelem volt a Lakatos Sándor tervezővel való találkozás is, aki az egyik francia sztárénekes klipjeihez tervezett ruhákat és jelenleg a Berline store-ban állítja ki legújabb kollekcióját.

(forrás: vendeglatasmagazin.hu)
2016.02.29